یاس منگولا

خرید بک لینک

مسخره ست! عمرمون داره تو جلساتی که برای هم اندیشی و هم افزایی!!!!!! با حضور فعال یاس منگولا برگزار میشه تلف میشه

دکتر برای چندمین بار پیشنهاد کرد که با هم کتاب بنویسیم. گفت چاپش با ما ، اصلا به اسم تو.

اسم می خوام چکار؟

من واقعا دلم میخواد برم ی گوشه ی دنج و این کارو بکنم وگرنه منم میشم پنگول!

استخاره خیلی خوب بود . اما من خوشحال نشدم. دلم می خواست بد باشه ! خیلی بد

اونطوری تکلیفم با خودم روشن تر بود. الان پشیمونم . میگم جای استخاره نداشت . وقتی چیزی رو دوست ندارم چرا باید انجام بدم. این روزا گیج گیجم و بدتر از همه اینکه حتی حال فکر کردن هم ندارم.

یعنی باید برای اون فکر مهم و سرنوشت ساز هم استخاره کنم؟ اگه بد بیاد تحمل قبول کردنش رو دارم؟

نمی دونم . کاش اصلا این استخاره بازی تو مخم نمیرفت

image نوشته شده در سه شنبه بیست و ششم مرداد ۱۳۹۵ساعت 13:45  توسط حمیرا |
به خاطر پدرم...

ما را در سایت به خاطر پدرم دنبال می‌کنید

برچسب: منگولا, نویسنده: بازدید: 74 تاريخ: دوشنبه 27 شهريور 1396 ساعت: 0:39

صفحه بندی