مسخره ست! عمرمون داره تو جلساتی که برای هم اندیشی و هم افزایی!!!!!! با حضور فعال یاس منگولا برگزار میشه تلف میشه
دکتر برای چندمین بار پیشنهاد کرد که با هم کتاب بنویسیم. گفت چاپش با ما ، اصلا به اسم تو.
اسم می خوام چکار؟
من واقعا دلم میخواد برم ی گوشه ی دنج و این کارو بکنم وگرنه منم میشم پنگول!
استخاره خیلی خوب بود . اما من خوشحال نشدم. دلم می خواست بد باشه ! خیلی بد
اونطوری تکلیفم با خودم روشن تر بود. الان پشیمونم . میگم جای استخاره نداشت . وقتی چیزی رو دوست ندارم چرا باید انجام بدم. این روزا گیج گیجم و بدتر از همه اینکه حتی حال فکر کردن هم ندارم.
یعنی باید برای اون فکر مهم و سرنوشت ساز هم استخاره کنم؟ اگه بد بیاد تحمل قبول کردنش رو دارم؟
نمی دونم . کاش اصلا این استخاره بازی تو مخم نمیرفت
ما را در سایت به خاطر پدرم دنبال میکنید
برچسب: منگولا, نویسنده: بازدید: 74