
xa0 مسخره ست! عمرمون داره تو جلساتی که برایxa0هم اندیشی و هم افزایی!!!!!!xa0 با حضور فعال یاس منگولاxa0برگزار میشه تلف میشه دکتر برای چندمین بار پیشنهادxa0کرد که با هم کتاب بنویسیم. xa0گفت چاپش با ماxa0، اصلا به اسم تو. اسم می خوام چکار؟ xa0من واقعا دلم میخواد برم ی گوشه ی دنج و این کارو بکنم وگرنه منم میشم پنگول! استخاره خیلی خوب بود . اما من خوشحال نشدم. دلم می خواست بد باشه ! خیلی بد اونطوری تکلیفم با خودم روش...
ادامه مطلب